Hanımlar ben Rize’de yaşıyorum eşim polis doğumu memlekette yapıcam Konya’da 32 haftalık kendi kardeşlerimde var kız kardeşim babam çalışıyor annemin de sorumluluğu var ondan buraya gelmesini istemiorum hemde burda imkanlar Kısıtlı hastane 50 km yada daha uzak tam bende bilmiyorum doktor seçenekleri zayıf ve üstelik imkan yetersiz olduğu için afaki fiyatlar isteniyor hemde kendi memleketim hastane sağlık ocağı herşey evimin dibinde orda çevremde kalabalık doğum yapınca çocuğa bakanda olur dinlenirim yani yıpranmam üstelik dişli de biriyim istemediğim şeyleri çocuğa yapamazlar sözüm geçer yani örneğin tuzlama istemiyorum dedim konu kapandı o gibi hurafe uygulayamazlar yani ki tüm akrabalarımda bakar bebeğe yardımcı olırlar bana lohusalık da kolay geçer lakin kafam karışık şuan doğum belirtisi yok ama bin km uzak memleketim şuan 32 haftadayım sizce 36-38i beklimmi yoksa beklemeden gideyimmi ne olur ne olmaz diye eşime de kıyamıyorum biliyo musunuz bana her konuda yardım ediyor ne bilim onu burda yanlız bırakmkş gibi olcam üzülüyorum yorgun yorgun gelip yemek felan hazırlayınca şuanda rahat da geçiyor hamilelik hafif ağrılar oluyor ama zorlanmıyorum evimde küçük temizlik de bi saat sürüyor anca sizce gideyimmi bekliyimmi