Zeynepyeniay gercekten fiyatlari abarttikca abarttilar o konuda. devlet hastanesinde dogum yaptim doktordan memnun olmasam da hastane ozelden farksizdi diyebilirim. iki kisilik odalara sezeryan doguma sadece tek hasta aliyolardi yan yatakta refakatci kalabiliyodu. odasi temiz ve guzeldi. hemsireler cok ilgiliydi. kizimin aglamasinda nefes toplayamadigini farkettiler sabaha kadar geldiler doktora bilgi verdiler. doktordan sanssiz kalan herseyden sansliydim. o ozele verecegim parayla kizimin ihtiyacini gorurum herturlu