Kızlar ilk doğumum sezeryan 2. Doğumda sezeryan olucak ama başından beri özel takipliyim şuan 30 haftalığım. Randevuyu 3 hafta sonraya bulabildim ve devlette doğum yapmaya karar verdim fiyattan dolayı. Sizce gidersem bakarlar mı daha önce kaydım yok çünkü.