Sudeuzum mommyily bende 7 haftalığına bende geldimmmm 👋🥰 bende bulantı ve uyku sende durumlar nasıl canım
Ozlemdemir mommyily bugün bizde 9 hafta olduk 😊 henüz hiç doktora gitmedim yarın gidecem inşallah. Bulantı vs hiç yok bende sadece arada bir kokular rahatsız ediyor
mommyily Sudeuzum benimde uyku çok canım erkenden uyuyorum çok halsiz kalıyorum bulantı da ara ara oluyor kokulardan çok etkileniyorum özellikle 🥹 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah miniklerimizi ❤️
Ruhsuz 9+4 mide bulantısı, öğürtü, halsizlik yorgunluk ve sürekli uyku hali bir de bel ve sırt ağrım çok …Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲💕
Sudeuzum mommyily amin inşallah kuzum benim sağlıkla alalım kucaklarimiza inşallah ❤️🥰 özellikle bulantı beni çok kötü etti 🥴
tgcearici 9+3üm ben de her şeye isteksizlik var yemek yapmak temizlik yapmak spor yapmak kitap okumak hiç bir şey istemiyorum öyle yatıyorum TV karşısında
siyahinciii 8+2 deyim acayip uykum var ekşi şeyler yiyorum durmadan mide bulantısı hak getire sanki 5 dk önce uyumuşum gibi hep uykum var sadece meyve yiyebiliyorum
mommyily siyahinciii benimde bu dönemde barışık olduğum tek şey meyve sürekli de yesem Allahtan bir sıkıntı yapmıyor 🥰
siyahinciii mommyily aynen ama bütün meyveleri yiyesim geliyor eşim artık yavaş dedi o derece dedim iki canlıyım ona da çok iyi oluyor dedim sustu