zuhaall Annesininbali_05 sigortasının olmadığını söylemiştin yanlış hatırlamıyorsam gelir testi yaptırsın derim orda da genelde gelire değil gidere çok bakıyorlar gider varsa gelirde vardır mantığıyla yada birde eşin denesin yardım için başvuruyu
Annesininbali_05 zuhaall bende eşimde ikimizde ayri ayrı başvurduk kaç kere asgari ücretle çalışıyor ama önceden Mersin’de çalışıyordu galiba ordaki maaşı gözüküyor ordaki yuksekti evet şuan sigortalı fabrikada çalışıyor
Hilal_-aggul Blossoomm aynen çok saçma eşim çalışmıyor yardım edecek kimsem de Yok 2inci geliyo bilmiyorum Allah’ım sonumuzu iyi etsin inşallah Cnm 🤲
Blossoomm Hilal_-aggul amin canım bende 15 gün arayla tekrar başvuru yapıyorum çıkana kadar yapcam çok sinir bozucu
Arasbebek-6 Blossoomm biz alıyoruz sosyal yardim 2 ay arayla yatırıyorlar o da 200 lira sokakta kaldığımızda başvurmuştuk ama yaptıkları yardim bebeğin bir paket bezine bile yetmiyor.
Blossoomm zuhaall valla ya çok saçma ama etrafimda olanlar da aynı parayı yazıyor onlara çıkıyor çok üzücü yani neden bize çıkmıyor arkadaşın dediği gibi gidip birde yerinden başvuru yaparım