Lazz61 yok canım sadece benim ziraat kartım var ona bez vs almak için para atıyorum arada onun dışında kartım üzerime bişey yok bizimde borçlarımız çok en azından bebeğimin ihtiyaçlarını rahat alırım diye başvuru yapıyorum çıkmıyor gelir yerine 0 yazdım hane yerine eşimin aldıpı parayı ben anlamadım neye göre çıkıyo benden daha iyi durumda arkadaşlarım ama hemen çıktı onlara 🤦🏻♀️👼👼