Bence özel de olması daha mantıklı ikiz gebelik üstelik. Devlette eşler muane de yanınıza giremiyor doğumda refakatçi sıkıntısı falan var o yüzden özel derim ama 26 bin çok boşuna pahalı oturduğunuz yerde mutlaka başka özel hastane vardır birde oraya sorun geliriniz ne kadar iyi olursa olsun ben yeni doğum yapmış ikiz annesi olarak söyleyim sadece doğumla kalmıyor aşırı masraflı oluyor sonrası da o yüzden bence başka özel hastane ye gidin ve paranız biraz cebinizde kalsın çünkü çok harcayacaksınız. Bende 30 haftada hastane değiştim özele gidiyordum doktorumu da çok seviyorumdum ama yeni doğan yoğun bakım ünitesi yoktu o hastane de o yüzden başka özel hastaneye gittim iyiki de gitmişim bebeklerim küveze girdiler diğer hastane de yapmış olsaydım doğumu ben o hastane de bebeklerim başka hastane de olacaklardı. Küvöz olmasına da dikkat edin her çoğul gebelik küvöze girecek diye birşey yok ama tedbir almak lazım