Valla bende hem ozel hem devlet takipliyim bulundugum sehir de 1 tane ozel var ama cok berbat odalar falan dokuluyo ayrica doguma da 6 bin istiyolar😒 devlet hastanesi yenilendi odalar tek kisilikmis ozelden daha guzel ve olasi bi durum icin anne oteli bile var ustelik devlette ki doktorum da cok iyi fakat biraz yogun… ama o 6 bini ozele vermek yerine devletin daha iyi sartlarinda ucretsiz dogurmak daha mantikli