Mineee66 ABoyAndTwinsBoysMoms olsun canım bende ilk gebeliğimde 85 kiloyla kalmıştım 94e kadar çıkmıştım gebelik boyunca daha sonra 36 haftalıkken bebeğimi kaybettim inan kilonun hiç önemi yok gözümde bebeklerimiz sağ sağlim doğsunlarda inşallah. Onların peşinde koşarken veririz gider
ABoyAndTwinsBoysMoms Mineee66 ikizlerde kilo alımı daha fazla oluyor zaten ama yine de kontrollü gitmek hem bebeklerin hem de annenin sağlığı açısından önemli. Sağ Salim doğuralım inşallah 🙏🏻 🤗
ABoyAndTwinsBoysMoms Morning-star bakalım. İnşallah çabuk toparlarım. Sağlıkla bir doğsunlar da . İlk hamileliğimde de 28 kg almıştım. Yaklaşık 10 ay içinde eski Halime dönmüştüm ama çok çok dikkat etmiştim. Ekmek, şeker ve paketli hiç bir ürün tüketmemiştim.
Mineee66 ABoyAndTwinsBoysMoms tabi canım hamileyiz diye herşeyi yiycez anlamına gelmiyor sağlıklı ve doğru şekilde beslenmek kâfi. Çok endişeleniyorsanız diyetisyenle beraber ilerleyebilirsiniz. Arkadaşım öyle yapmıştı çok kilo almadı bebeğide gayet sağlıklıydı
ABoyAndTwinsBoysMoms Mineee66 son 10 gündür diyetisyenle takipteyim zaten ve uyguluyorum da ama olmayınca olmuyor demek ki 🥹
-Nazlican35- ABoyAndTwinsBoysMoms bnde öyle ayran şu ve salatalık ile yaşıyorum resmen başka gram bişi yıyemiom
ABoyAndTwinsBoysMoms -Nazlican35- Allah yardımcınız olsun.😢 24. Haftadan sonra beta düşüyor. Biraz daha rahatlarsınız inşallah o zaman.. 😌