Hayall33 maşallah çok güzel gitmişsiniz. Ben istesem de bişey yiyemiyordum ilk 4 ay. Yoksa ben de hamile kalır kalmaz diyetisyenle devam etmek istiyordum. Hala kusmalarım devam ediyor ama azaldı. Mesela bu dönemde kırmızı et , balık, yiyemiyorum, bakliyat , soğan, sarımsak, limon, turşu, çikolata, kızartma, paketli ürün, çoğu peyniri de yiyemiyorum. 😅