M2k2_i-2 Seyma_erkan27 ben Kuzeyşehir de oturuyorum ama ncr Nazan ÖZDEMİRe gidiyorum belki aynı hastaneye gidiyoruzdur VS dedim birde bildiğiniz bir perinatolog var mı yani benim ilk gebeliğim 17+6 olduk iki üç haftaya gittik gitmezsek süresi. Geçiyormuş
Seyma_erkan27 M2k2_i-2 ncr de Emel hanımı çok önerdiler akrabamda giden var. Yok canım malesef sen neden gideceksin
heg33 M2k2_i-2 Primemalla civarında Tuncay yüce var pernatolog detaylı ultrason için ona gidebilirsiniz.
Seyma_erkan27 3kuzuAnnesiyim sen bana hep erkek diyorsun hadi inşallah ☺️ sanada banada nasip etsin Allah’ım 🤲🤲🤲❤️
M2k2_i-2 Seyma_erkan27 hm evet biliyorum emel hanımı bende duydum da Nazan hanımla başladım çokta memnunum da ya ben kendim kalp rahatsızlıpım var ondan dolayı birde önce üç kaybım var ondan dolayı yoksa çok şükür herşey yolunda dedi de doktorumuz
Sevgi3444 Seyma_erkan27 bende erkek diyorum canım aynı oğlumun görüntüsüne benzettim hayırla sağlıkla kavuş inşallah ❤️
Rabia_kis123 Seyma_erkan27 Cin takvimine baktim senin verdigin bilgilere göre kiz diyor cinsiyetini 😅