busraokutan canım cm bilmiyorum anlattığına göre ; üçgen ya rahimin şekli hani tepesi düz benim orası kalp şeklindeymiş o içi uçta içe doğru yani doğuştan muhtemelen dedi ..
Valla bana illa olacaksın asla bebeğin olmaz vs demedi benim bi erken doğumla kayıbım var 3. Hamilelik için tedbir amaçlı herşeyi inceletmek istedim başka dr gittim oda genetik test rahim filmi falan istedi sonrada tedaviye başladık işte ilk işimiz rahimin şeklini düzeltmek oldu yani demedimki hocam histereskopi olmasam nolur falan diye yapalım dedi gün verdi sabah yattım akşam taburcu etti zaten .