busraokutan gebe kalmaya engel değil çoğu zaman, ama diğer gebelere göre düşük ve erken doğum riski var, aynı zamanda doğum yapan bir çok kadında var. Yani rahmini perde ikiye bölecek kadar ciddi değilse doktorlar ameliyatı önermiyor çünkü histereskopinin de yapışıklık gibi rahime verceği zararlar var. Tabi doktordan doktora bu görüş değişiyor 🙂