Günaydınn🌸 Kızlar 10+1 günlük hamileyim. Gece yatarken hep sol tarafıma yatmaya özen gösteriyorum. Sanki sağıma yatarsam ya da sırt üstü yatarsam bebeğe zarar gelicekmiş gibi hissediyorum, zorunlulukmuş gibi hep soluma yatıyorum. Sabah bazen bir bakıyorum sağ taraftayım bir vicdan yapıyorum anlatamam🥺 Zaten gebelikte sola yatmayı öneriyorlar. Sizlerde de oldu mu bu durum? Çevremdekiler hep “daha küçük, şimdi istediğin tarafa dön yat hiç sorun olmaz” diyor ama korkuyorum ister istemez🤫🫠