Kalbiimde2can aystsnnn 😅 iste her neyse bizim burda emzirme yastigi diye geciyo🙈😂 Ben bununla rahat edebiliyorum ilk oglumdada böyle bi yastikla gecirdim bu seferde gittim aldim bi bacagimi onun üstüne atiyom uyuyom🤣
twinsmom_ yenibirannis bende uyuyamıyorum hormonlardan mı bilmiyorum eskiden uyuyan ben geceleri asla uyuyamıyorum saat 3 6 7 sürekli uyanıyorum sonra gündüz koltukta uyuyakalıyorum çok şaştı uykularım bide ben karımın üzerine bastırıp elimi koyup yüzüstü yatıyorum sıkışcak diye korkuyorum 🤦🏼♀️
yenibirannis twinsmom_ işte bnde yüz üstü yattım hemn farkednce uyanıp kasigimi okşayıp özür diliyorum çocuğumdsn bazen kndimi kötü hissediyorum 🙄🥲
twinsmom_ yenibirannis valla bende ya ama istem dışı da öyle yatıyorum eşim de kızıyor birşey olmasın diye hamile yastıkları çok mantıklı geldi şuan bakayım onlara kesinleşirse iyice alayım yavrum ezilmesin 😅
Aysegul24tt yenibirannis inşallah canım son 2 haftamız var 27 sinde inşa kucağımda olacak prensesim ❤️🧿
yenibirannis SutlacimiYedimmiBen valla bilmiyorum ins zararlı değildir ben farkedince hemen degstrym pozsyonumu ama 😁
SutlacimiYedimmiBen yenibirannis 10 gün sonra gel dedi doktor ben 14gun sonrasına randevu anca buldum
Nhlhmz11 yenibirannis keisnlikle o gunlerinin tadını çıkar , 33+3 teyim, asla uyku yok, donemiyorum zaten , karnım altına yastık koymadan duramıyorum bile 🙈
yenibirannis Nhlhmz11 yaaa ne güzel olsun ama bebisini sağ salim kucagina almak var sonunda cnm benm sağlıkla gelsin🙏🥰