kahvekokusu_ Kalbiimde2can ikinciler de en fazla 2 dikiş olsun olucaksa yaaa zaten doğum bi şekilde oluyo ve bittiği an her şeyi unutuyosun yeter ki dikiş illeti olmasın .
Kalbiimde2can kahvekokusu_ Dogru aynen amin insallah hatta mümkünse insallah hic dikissiz olsun ilkinde cok cektik bari bu sefer rahat edelim😂
Woman3535 Nursemother ıslak tutmayın tampon hareketlerle kurulayın güzelce kabız olmamaya dikkat edin dikişler düşene kadar sıvı tüketin duştan sonra da güzelce kurulayın taharet alırken pıt pıt hareketlerle alın