Kızlar merhaba hepinize benim 6 günlük bir gecikmem Oldu hamileyim sanmıştım ama meğer kist varmış o yüzden adetim gecikmiş şu an adet oldum birinci günümdeyim çevremdeki bir kaç kişi bana soğan kürünü önerdi çok güzel iltihap sökücü dediler tavsiye ettiler şu anda bebek istiyoruz yani o aşamadayım onun için de iyi olur dediler kullanmamı tavsiye ettiler ama emin olamadım size de sormak istedim içim rahat etmedi yani açıkçası daha önce hiç kullanmadım aranızda kullananlar veya duyanlar var mı iyi bir şey mi sizce kullanmalı mıyım kızlar Şimdiden vereceğiniz bütün cevaplar için çok teşekkür ederim❣️💝