Mzg_15 ben göbeğide anlamadım 😂 doktora gittik kız göbeğin çıkmıl dedi doktor 😂 öyle anladım ben sanıyorum ki gaz ve kendi göbeğim 😂 şuan hafif var göbeğim. Kan veya lekelenme olmadığı sürece ya da dayanılmaz sancın olmadığı sürece sıkıntı yok demişti doktorum ama endişeleniyorsanız bir acile başvurun