Demir_bebek bu arada yerleşme kanamasida olabilir benden bi yerleşme kanamasi geldi evde komşular vardi onlar gördü pijamama çıkmış kan o derece bi korkuyla soluğu hemen hastanede aldim ay çok zor süreçler Allah herkesin evladını bağışlasın sağ saglim kucağımıza almamızı nasip etsin uzun hayırlı ömürler versin insallah