6 haftalıktım peçeteye kan geldi az bir miktar sonra kesildi ertesi günü doktora gittim bebeklerde sorun yok kalp atışı var. Kanama alanı gördü zamanla geçer dedi yada kanama yoluyla atar dedi. Şuan 7 haftam hiç kanama lekelenme olmadı kesildi anında. Ama senin leke hiç korkma yoğun bir pıhtı şeklinde olursa kork şuan hiç canını sıkma normal böyle şeyler. Yaşadım bide benim ikiz gebelik.