Beyazeller benim de çıkmadı testlerde. Testlerde her şeyim normal çıkıyor ama hamilelikte vücut tüm stokları tükettiği için sonrasında eksilmeye başlıyor. Aslında sadece eksiklik de değil vücut işleyişi tamamen değişiyor kan akışı hormon değişiklikleri vs bunların de sebep olduğu birçok şey var. Ama cinsiyet bunlardan biri olmadığına eminim 😄 ilk hamileliğimde çok sıcak diye ağlıyordum sıcak basıyordu oğlum oldu şimdi de kız bekliyorum donuyorum