Ayse9191 Gebeliği öğrendiğimden beri ishalim(daha önce hep kabızlık çekerdim)16. Haftadayım birşey yediğim anda hemen karnım gurlayıp isale çeviriyor,neden olduğunu bilmiyorum ama alıştım artık,yalnız ben günde 1 defa çıkıyorum ishal olarak daha fazlası yok.
mommyily Ayse9191 işte bende öyleyim en fazla 1 defa çıkıyorum ishal değil gibiyim ama öyle hissediyorum karnımdan sürekli sesler geliyor bağırsaklarım çalışıyor değişik bir şey ama çoğu kişide varmış normalmiş 🥰
mommyily bademli_puding geçmiş olsun canım sanada korktum bende bir an neden böyle oldu diye ilk gebeliğim çok bir şey bilmediğimden teşekkür ederim içim rahatladı 🥰❤️
bademli_puding mommyily teşekkürler canım bende ilk defa böyle bişey yaşamıştım bende korkmuştum ama normalmiş 😊