beyzzsenturkk ihmal etmeyin derim ben. Arkadaşımızın bebeği de şaşı idi ve erken teşhis edildi, göz egzersizi verdiler birini kapatıp bakıyor sonra diğer gözünü bantladılar vs. 2 yaşında da amaliyat oldu, ikinci ameliyatı 7 yaşında.
Onunki çok bariz belli bir şaşılıkdı ama. Sizinki öyle olmayabilir. Yine de geçer eder gibi şeylere kulak asmayıp tedbiri elden bırakmamak lazım. 🌿