baharruzgar tuvalette doğurup çöpe atanları da gördük bu ülkede heryerde annelık kalpten gelir doğum seklınden deıl evet normal doğurma ımkanı olan doğursun bende ıstekle sezeryan isteyene anlam veremiyorum çok kolaymış gıbı ki bence bebek tercıh etmelı nasıl gelecegını düşünmemek lazım ben zorunlu sezeryan yapıldım ılkınde suan ssvd ıstıoduö hene nasıp deılmıs çarşamba sezeryan olucam sabah 8de masıp kozmetik sağlıkla kucaklayalım yeterkı bence en güzel bağı kuran emzırmek ve her anne emzırebılır herkesın sütü olur kafası rahat olur pskolojık acıdan sağlıklı olursa tabbm bebegın doyacahı kadarını verıyor kumu emzırıyor kumu emzırmıyor zor geliyor yara vs yenık dusebılıo ama emzırmek bağın onemlı bir halkası