baharruzgar valla ben bu uygulamada pek birbirine destek olan halden anlayan kişiler görmedim. Aksine her postta nasıl aksi yorum yapabilirim, nasıl moral bozabilirim diye düşünüp çabasını böyle gösterenler var. Kadın kadına ne zaman destek olmuş ki zaten. Hele ki hamile kadın, hamile kadına burda öyle yorumlar yapıyor ki yani bunların kötü bir geçmişleri mi bir kıskançlığı fesatlığımı var diye sorgular insan