Gul244 zey35 Progestan kullanıyorsan adetini geciktirir canım testin negatifse birakinca adet olursun iki kere aşılama olmuştum aynısinı yaşadım ordan biliyorum
zey35 Gul244 canım duphaston isimli bir ilaç kullandım sabh akşam tutarsa düşük olmasın die yazıyorum demişti doktorum ama o ilaç biteli 5 gün oldu
twinsmom_ zey35 duphaston bittikten 3 gün sonra adet olursun demişti bana doktor duphaston adeti söktürür yoksa ben var gibi hissettim umarım öyledir 🙏🏻
Nurkcy zey35 Bende 1. Aşılamamı fostimon iğne kullanarak yapmıştım o aşılamam tutmadı. 2. aşılamam da Gonal-F kullandım bu sefer tuttu.. Adeti geciktiriyor canım iğneler.
edaizmm Nurkcy merhaba, bende bu ay aşılama yaptıracağım. Zorlukları nelerdir biraz endişeliyim yardımcı olursanız sevinirim. Sağlıkla alın bebeğinizi kucağınıza
twinsmom_ zey35 benim doktor biraz fazla konuşkan eşimde çok sorgucu sağolsun o sormuştu doktor tutmazsa ilaç bitince 3 gün falan sonra adet olursun ona göre gelirsin demişti
zey35 twinsmom_ anladım canım çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için 🙏🙏 doktor yönünden çok şanşlısın o zaman ☺️😇
zey35 twinsmom_ çok sevindim senin adına canım benim ☺️☺️ senin tüp bebek doktorumu yoksa normal kadın hastalıkları ve doğum doktorumu kimi doktor bu işlemlere bakmıyormuş sanırım
twinsmom_ zey35 kadın Hastalıkları ve doğum doktoru çok yeni tanıştık ama sağolsun hızlıca yapılması gereken herşeyi yaptı kendisi bu süreçte en büyük şansım oldu 🙏🏻😇
zey35 twinsmom_ ay ne kadar güzel ne büyük şans gerçekten 🙏🙏 benim doktor yönünden pek şansım dönmedi malesef ☺️