Arkadaşlar merhaba pcosum var fostimon 75 ile yumurta geliştirip 17 ocak ta ovitrelle çatlatma iğnesi vurdum 19 ocakta aşılama yapıldı 1 şubat günü hafif pembe leke geldi ve kan verdim sonuç 0.32 bugün çatlatma iğnesinin 17. Günü ama ben hala hastalanmadım normal mi bu sizce