Hamaratpanda evet sanırım 30 u görcem artık hcjdkdkd insaAllah 😍
Aşkım valla her sey yarım yamalak bi kaç hastahene çıkışı,takım,tulum,zıbınlar,çorap vs aldım ama eksik var baya annem,ablamlar gönderecek eksiklerini aldılar kıyafet olsun bornoz takımı olsun onları bekliyorum gönderdiklerin de kalan eksikleri alcam insaAllah 🥲 sen halledebildin mi çalışıyordun