derya_16 ah canım hikayenin birebir aynısını yasadm 2015li bir oglum vr uzun süre istemedm bebek, gebe kalmamda sıkıntı yok dedm, okulun ilk dönemine ona buna gelmesn die planlar bile yaptım, tuttu da. İlk kaybımı 2021 agustosta 19+5 te kalp durmasıyla kaybettim. İkinci kaybımı da 2022 temmuzda 17+3 te kaybettim yine kalp durması. İkisinde de SAT tarihim aynıydı. Bir yılda iki acı. Oğlum yıkıldı, ilkinde ne zaman bir daha olacakmderdi, smdi kardes kelimesini acmıyor almıyor diline, kulun planı ile Rabbimin planı cok farklıymıs. Simdi cok yeni gebeyim, henüz 4 haftalık. İçimde yine korku. Ama sunu diyebilirm, benim enfeksiyonuö vardı cok sogannkürü yaptım 5 6 kez. Sonra birde içimden deliçgibi kuru incir yeme isteği vardı. Bunlar nırmalde de gebeliği kolaylastıran seyler. Pcısub varsa mutlaka ama mutlaka sogan kürünü yap. İnsallah rabbim bizim evlatlarımızınsa boynunu bükük bırakmaz, kucaklarını kardesle doldurur.