Kardelen_asel112 Minikmucizelere burdan tekrar yazacağım benim için dua edin lütfen hayırlı haberler alalım inşallah 🤲🏻
Gizzgzz Kardelen_asel112 doktor sürekli takip eder inşallah öyle değildir ama 5. Haftada bu beta değerine göre de görülmemesi şaşırtıcı. İnşallahhhhh haftaya görünürrr dış gebelik değildir
Yagmure Kardelen_asel112 ultrason cihazından sebep bile görülemeyebiliyor bazıları o kadar iyi göstermiyo öyle bişey de olabilir beta hcg baya iyi 5 haftaya göre güzel artmış stres yapma kendine yine görünmezde dış gebelik derlerse mutlaka başka bir doktorla teyit et
Pank Kasık agrisi siddetliyse dis gebelik ihtimali cok yuksek canim banada doktor bisey demedi iki gjn sonra gel demisti ama sabahina kanamayla uyandim dis gebelikmis 😔
ilknurakdogan- Bende 3308 le öğrendim ultrason da çıkmadı kan testi yapıldı öyle çıktı iki üç gün sonra gözükür dedi net olması adına yarın gideceğim bulantı ve arada kasık ağrılarım oluyor
Kardelen_asel112 Kızlar bugün keseyi gördük çok şükür ama bebeği göremedik inşallah onu da haftaya görürüz 🤲🏻
arirangg Kardelen_asel112 Bence tam tersi bir an önce git. Dış gebelik tehlikelidir eğer öyleyse erkenden öğren. Ama inşallah değildir