Merhaba BETA-HCG 1843 çıktı muayeneye gittiğimizde alttan da muayene ettiler ama kese gözükmedi hesaplamama göre 5 haftalık olması gerekiyor bugün çok fazla kasık ağrısı çekiyorum sizce dış gebelik olabilir mi bu durumu yaşayanlar yardımcı olursanız sevinirim :(