-Papatya- Bilge-96 ben yeni gördüm postu çok geçmiş olsun Allah acil şifalar versin inş 🙏 Kısmet olursa yarın doğum yapacağım tüm ne kadar olur hemen gelir mi bilmiyorum ama çok olursa yardımcı olabilirim. Ankara’nın neresindesiniz ?
Dilekkcan Bilge-96 Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun inşallah en kısa zamanda iyileşir bebeğiniz.Benim de çok fazla sütüm yok ama buzlukta 3-4 poşet sütüm var zorda kalırsanız seve seve veririm keçiörende oturuyorum
Bilge-96 Dilekkcan çok çok teşekkür ederim ben gelir alırım bugün ya da yarın sizin için sakıncası yoksa
minikkurabiyelerinannesi Bilge-96 benim de bebeğim prematüre doğdu 1200 gram anne sütü yolluyordum fakat yetmediği durumda mama da veriliyordu neden yasak ki ? Taburcu olunca sütüm tamamen bitti gibi oldu mama veriyoruz su an
minikkurabiyelerinannesi Bilge-96 sütünüz azsa sık sık sağım yapın gelmese bile yapmaya devam edin instagram da emzirme danışmanı var Dilruba demirözer adında ona da bşr danışın mutlaka yardımcı olacaktır. Bol sütlü günler 🤍
Muzicannn zeynepaylaipek Bnde istanbuldayım. Tuzla tarafında oturuyorum. Var mı ki sütünüz dolaba koyulmuş😳Bnmde ihtiyacım var