Merhabalar.. Bebeğim 30 gündür yoğun bakımda. Mama ile beslenmesi yasak. Anne sütüne ihtiyacımız var ve benim sütüm yetmiyor. Kendi bebeğine sütü yeten fazlası olan sütünü ziyan etmek istemeyen anne/anneler bebeğime süt annelik yapmak ister mi Allah rızası için.. Ankara’da yaşıyoruz Ankara’nın neresi olursa olsun gelir alırım