Sumeyyealts Kardelen_asel112 daha çok yeni hamileliğin o yüzden kese belli olmamıştır bir iki hafta sonra gözükür endişelenme ☺️
Gtrkmen Motherandbaby_ kimyasal gebelik gibi düşecek değerler maalesef ama hiç canınızı sıkmayın aslında ıyı birşey
Motherandbaby_ 1ciftyesilgoz doktor tekrar yaptı ve çok az yükselmiş dedi pazartesi tekrar kan vermeyi düşünüyorum
Ysmnrn Motherandbaby_ en iyi sonuç iki günde bir alınan sonuç. Bnce acele etmeyin ve iki günde bir takip yapın.