Ysmn23 kutolg canım bazen rahimin dudaklarında yada alt taraflarında çok hafif kısa süreli ağrı oluyo sizdede oluyo mu
Muzika Ysmn23 merhaba ben de 16. Haftadayım. Son bir haftadır bende de alttan batma oluyor. Anlık gelip gidiyo. Sizinki de mi böyle?
Azrazerin Benim 15+5 bugün istemsizce ıkınma hissi geliyor sürekli ve bel ağrımda var 😕 doktoruma yazdım ama daha cevap gelmedi 1 saattir ıkınma hissi yokluyor😕 sancı falan yok lekede yok çok şükür sizlerdede oluyormu böyle
Muzika Ysmn23 ben iki gün önce kontrole gitmiştim. Benim akıntılarım da vardı. Doktor bu batmalar için, enfeksiyondan da olabilir, bebeğiniz büyüdüğü için de olabilir dedi. 3 gün fitl kullandım ama akıntı devam. Batma da oluyo ara ara.
Ayseport Bel ağrısı kalça ağrısı gece yatakta dönememe ne tarafa yatsam rahat edemiorum doğru düzgün uyku uyuyamıorum tuvalete uyanma da cabası baş ağrısı şimdiden böyle sonrayı düşünemiorum
Sonkayalar Ayseport birebşr aynıymısız canım kasıklarımda agrıyor arada sankı ıcımde toplanıp toplanıp bırakıyorlar
Glhnmsrc Ysmn23 canım sordum doktoruma rahim büyüdükçe olur dedi. Öle zamanlarda sık sık dinlen üşütmemeye çalış dedi 😊 korkulcak bişey değilmiş ama
Hiradila Bizde 17+4 olduk kasıklarımda özellikle sağ kasıgımda bir agırlık hissi vardı dün gece ve ara ara batmalar sürekli oldu sanırım normaldr🤔
HllBlgn Hiradila 17+6 yım ara ara bende de sağ kasığımda oluyor ince ince ama bazen aşırı oluyor bi dk falan sürüyor geçiyor şükür kese büyüdüğü için oluyomuş sanırım
Htccprz kutolg Delirten sırt agrıları dışında bi sıkıntı yok şuan ama sırtım acayip ağrıyor benim yaa bazen de yatarken kalçalarım.cinsiyetimiz hala belli değil cumartesi kontrol var umarım netlesir🤗 hiç ısrar etmedim bu güne kadar cinsiyet için 16nin geçmesini bekledim ama bakalim inşallah beklediğime değer bu kontrolde ogrenirim