zuleyha234_ Kizlar bizde eşimle aynı rüyayı gördük test yapıyormusum pozitif çıkıyormuş sabah eşim böyle gördüğünü söyledi aynı şekilde bemde gördüm o gece rüyamda hamilelik belitilerim vardı bugün test yaptim negatif çıktı 🙄
262223-- Bende rüyamda test yaptığı mi gördüm 3 gün geçti test yaptım günüm geçmişti tabi çıktı teste çok şükür 🤲❤️❤️
aysegulka01 Ruhsuz hakkında hayırlı olsun inşallah kuzum dualarında bana da yer verir misin hamilelerin duası kabul olurmuş inşallah bende çarşamba günü pozitif sonuç alırım 🤲🏻🌸
Ruhsuz aysegulka01 İnşAllah Ayşegül canım Rabbim nasip etsin ,her namazımda dua ederim Rabbim herkesin kucağını doldursun 🤲❤️
twinsmom_ aysegulka01 hepimizin inşallah 🙏🏻 inşallah sende hatta bekleyen herkes en kısa zamanda güzel haberler alır 🙏🏻🥰
Happy__baby aysegulka01 Rüyamda hamile olduğumu gördüm adetime 1 hafta vardı,bir gün gecikince yaptım çift çizgi😍Rüyamda kızım olacağını görmüşdüm oğluşum olacak,rüyalara inanıyorum ama bazen tersi de çıka biliyor🤭
Zeynepozcan aysegulka01 regl günümden iki gün önce rüyamda görmüştüm 1 gebelik testi normal boyutundan iki kat uzun ve yan yana 4 tane yani iki çift çizgi vardı o ay beklemiyordum salmıştım regl günü test yaptım pozitif çıktı
esmerella37 Bende cok grdum Hersekılde ama malesef yok birzda cok düşündüğümüzden sanırım insallah sizin. Vardır yaaa 🥰🥰
aysegulka01 esmerella37 evet belki psikolojik olarak da olabilir ama insan umut ediyor acaba mı diyor inşallah bu sefer doğru çıkar 🥰
esmerella37 aysegulka01 insallah cnm inan en son bende evde test yapıyorum pozitif hastaneye gidiyorum negatıf ti ruya bile benle dalga geciyor inan😂😂 annemde bebek arabasıyla bebek gormus kendini hamile gormus ama 💁🏻 yok 3 senedir olmuyor
Tlyndnya aysegulka01 bende hamileliğimi öğrenmeden 2 gün önce kendimi hamile olarak görmüştüm. Bende inanıyorum valla . ☺️