Surprizbebek1 denizmanzarasi Sizin postunuzu gördükten sonra biraz araştırdım yenidoğan için soothie daha uygun gibi geldi, hemen siteleri inceledim. En uygun fiyat amazondaydı 139 tl, zam korkusuyla hemen alıverdim 😂 doğum ta temmuzda 🤭
denizmanzarasi Surprizbebek1 ya hayırlı olsun şimdiden 🥰 bizim Mayıs başı gibi ama ben hala karar veremedim 🙈 ama soothie’yi alıcam sanırım ben de