Bende kullandım kanamadan dolayı sadece ovülü koyduktan sonra yarım saat ayağa kalkma ben daha uzun süre kalkamamaya çalıştım ilaç vücuttan kendını atıyor beyazımsı bir şekilde ben 2 kere kullandım ama korkacak bir durum yok ben 9 haftalıkta kullanmıştım yanına ek olarak da proluton iğne kullanıyordum geçmiş olsun