Kizlar bugün Dr tekrar gttim vitamin ve bulantım için hap verdi bide lekelenmem olmamasına rağmen progestron fitil verdi ama ben hiç hayatım boyunca fitil kullanmadım kullanammda ya çok değişik şeyler okudum kanamasi olmayıp kullanan varmı bunun hapı yokmu ya🙄