mommytobe_ inşallah gidene kadar iyice açılman olur kolaylıkla dogurursun rabbim yardımcın olsun tek agrida acida kurtarsın bende bekliyorum 39 haftalık olduk ama gelen giden yok bizde ne güzel ki evladın sana gelmek istiyor güzel düşün rabbim her daim yardımcındır🙏