Kizlar selam, dun gece baslayan kasik sancilarim sabah durmustu hafif hafif giriyodu son birkac saattir ise belimden kasiklarima dogru giriyo ve sancilanirken de bebek cok hareketleniyo bide buyuk tuvalete cikacakmisim gibi bi ikinma geliyo sizce bu gercek dogum baslangici mi yoksa yalanci sanci mi? 39+1 im