Hulya2626 frdclk ne bileyim hiç alttan muayene olmadım kötü hissetmem inşallah. Kadın olmak çok zor yaa
frdclk Hulya2626 Aaa gerçekten mi doktorunuz hamilelik öncesi falan herhangi bir sorun var mı diye muayene etmedi mi? Evet canım çok zor ama her şey yavrularımız için .🤗
Hulya2626 frdclk hayır hiç muayene etmedi, zaten hamile kalınca doktora gittim. Öncesinde hiç kadın doğuma gitmemiştim.