matematikcianneee frdclk neler söyledi açılma için ben de yapayım canım pilates topuyla sekiz çiziyorum üzerinde hopluyorum merdiven inip çıkıyorum ama henüz tık yok
frdclk matematikcianneee Hurma , ada çayı , ahududu çayı, papatya gibi çayları iç dedi. Mevsimi değil ama bulabilirsen ananas ye dedi. Merdiven in çık, yürüyüş yap, klozete değil de alaturka tuvalete otur dedi.
frdclk anne_88 Evet önceden söylüyor kaçıncı haftada olacağını. Ama ani bir durum gelişirse ultrasonda falan o anda da yapabilir canım. Önce ulstrasonda durum tespiti yapıyor çünkü
anne_88 frdclk Teşekkür ederim canım. Ona göre hazırlıklı gideceğim de afedersin ağda olacağım. Yani bu hafta yapmazsa daha sonra yapacağım doğuma tertemiz olayım diye.
Babynmommy Ben 39+1de doktoruma çatı muayenesi oldum ve 39+2de ikinci çatı muayenesini oldum ebeler yaptı. Yani doğumu tetiklemiyor. Hiç açılmam yok. şu an 39+3 ne sancı var ne suyum geldi. Yarın yine gidip nst çektireceğim ve ebeler muhtemelen yine kontrol edecekler. Doktorum 40 hafta dolduktan sonra uzun süre bekleme taraftarı değilim normal baslatamazsak sezaryene alırız bebeğin sağlığı için dedi. Umarım hayırlısı olur. Sezaryen olmayı istemiyorum çünkü…
matematikcianneee Babynmommy inşallah istediğin şekilde en sağlıklı şekilde kucağınıza alırsınız bebeğinizi
sagyanak frdclk ben de 37. de bugün yaptırdım sıkıntı olacağını sanmıyorum normal düşünüyorsan mecbur.. ayrıca korkacak hiç bi şey yok ben yaptıramamıstım bugün yapıldı zerre acı vs yok kasma yeter
Zelisizmm Benim 38. Haftada yapıldı ağrı da kanama da olmadı normal doğuma uygunmuş normal doğurabilirmişim fakat hiç açılmam yokmuş ayrıca bir hafta öncesinden çatı muayenesi yapacağını belirtmişti
Hayalmi frdclk ben ilk doğumumda devlette olmuştum muayeneyi doğumu tetiklemedi. 40. Haftamda doğum başladı . Arkadaşımda devlete gidiyor dr gerek yok doğum anında bakarlar demiş nst için gittiğinde ebeye sormuş oda gerek yok doğumu tetikleyebiliyor demiş . Kişiden kişiye değişiyor sanırım doğumu tetikleme kısmı
frdclk Hayalmi Evet sanırım ben de çarşamba yaptırdım şu anlık bir şey yok bakalım. Ya ben 40. Haftaya kadar dursun istiyorum doktorum da içinde tutma diyor 😬 Bundan sonra her an doğurabilirsin diyor. Yürüyüşlere falan başladım hurma yiyorum. Küvezde kalırsa diye korkuyorum işte. Kilosu 2900 şu an az gibi geldi bana :(
Hayalmi frdclk 2800 doğmuştu benim oğlum minicikti ama kemikleri çok güçlüydü doğduğunda şimdi 9 yaşında çok şükür doğru dürüst hastalık görmeyiz önemli olan sağlık 😊 küvezede girmemişti 🥰
Acemianne0 srnglcskn frdclk asla korkulacak bişey değil bende çok tedirgin şekildr gittim odadan çıkınca bu muymuş dedim. Doktorum belki lekelenme olabilirsin normal bu dedi ama hiç öyle bişey de olmadı
frdclk Hulya2626 Hayır canım üst tarafında zaten normal giysin oluyor alt çıplak oluyor . Çatala yatıyorsun yani hamile kalmadan önceki kontrol edilen yere. Üstüne örtü veriyorlar. Bu şekilde
Hulya2626 frdclk ne bileyim hiç alttan muayene olmadım kötü hissetmem inşallah. Kadın olmak çok zor yaa