Hilaly_4 poyrazvearya benimde o şekildeydi doktor dönnezse sezeryan dedi bi hafta sonra gittim dönmüş doğum kanalına girmişti
Pearlyy Cnsly uyku yok, belim ağrıyor, gaz sıkışıyor sürekli, kasılmalar var. Nstde bişey yok, yatakta dönemiyorum, yataktan kalkarken zorlanıyorum. Şu 2 haftanın geçmesini bekliyorum 20 şubat doğum inşallah…
Cnsly Brcxx Brcxx ayni durumdyim 36 arti 3 doktor normal dedi acilmadan suphelendm ama sezeryan olacagm ve kanala girmedigi icin acilma yoktur dinlen dedi parol aliyorum arada magnezyum da verdi bira hafifliyor icince