Avukathanimm Berraaak bence hcg değeriniz güzel artmış, korktuğunuz gibi olsa böyle iyi bir artış olmazdı.
YagmurAnnesi Berraaak herkeste mide bulantısı kusma vs olacak diye bir kural yok ☺️ Hayırlı olsun canım. Her gebelik farklıdır. Ben kızımda prenses gibi hiç sıkıntı çekmedim oğlanlarda illallah ettirdi 😂😂😂
yinehamile Berraaak bu ikinci hamileliğim her ikisinde de mide bulantısı kusma v.s yaşamadım. Belirti hissetmemek gayet normal, bak şimdi biri 1 yaşında yanimda biri 16 haftalık karnim da 😊