Merhaba 18 ocakta kaset testlerden 2 tane farklı marka test yaptım pozitif çıktı ertesi dün kan tahlili beta 153 çıktı bir hafta sonra tekrar kan tahlili yaptırdım değerim 1601 çıktı. Reglim 12 gün geçti şuan ama hiç bir hamilelik belirtim yok. Henüz randevu sıkıntısından dolayı doktora gidemedim. Sizce belirtim olmadığı için dış, kimyasal ve boş gebelik olabilir mi? Endişe duyuyorum gerçekten hamile olduğuma inanamıyorum