Kubradvc canım çatlatma iğnesi 14. Gün pozitifse gösterir genelde adet günü bekleme iğnenin 14-15. Günleri senin adet günün olarak geçiyor doktor beni böyle bilgilendirmisti normal adet gününü sayma iğnenin 14. Günü en geç 15. Günü genelde kanama başlar gebelik yoksa demişti 14. Günü test yap negatifse ve hala kanama gelmediyse muayeneye gel kist vs oluşmuş olabilir diyordu. doktor bu konuda ne dedi sana adet gününü bekle vs dedi mi canım