Kubradvc bende polikistık over var. 8 yasında 1 oğlum var. 4 senedır olmuyodu bu ay kendılığınden oldu oda kımyasal gebelık oldu malesef. Dün doktora gıttım nasıl bir yol izlemelıyız dıye. Adetın 3gunu gel hormonlara bakalım dedı. Benım duzensız ne zamn olurum bılmıyorum dıye duphaston dıye bır ilaç verdı. Ama hamıle kalabılıyosun demek kı dedı içime bıraz su serptı bakalım nasıl olur bundan sonrası