elanur-1125 Div ben 2 doğuda oldum hiç bir yan etki rahatsızlığım olmadı sadece 1. Dozda 2 gün kolum ağırdı o kadar 2. De hiç bir birsey hissetmedim
Div Aşı olanlar umarım süreç uzamadan rahatlıkla atlatır🙏🏻 genel olarak ilk 3 gün herkes mutlaka bi sancı çekmiş 😕