Ozlemduman Div ilk hamileliğimde 2 doz olmuştum hafif bir kol ağrısı dışında birşey yaşamadım şu an ikinciye hamileyim doktorum tek doz yeterli dedi yine aynı şekilde hafif bir kol ağrısı dışında birsey yaşamadım
Kubrakck2222 Div ilk dozda 1 hafta kolum ağrıdı, 2. Dozda 3-4 gün anca sürdü ağrısı. 2. Dozun ilk günü biraz halsizdim, içim çekilir gibi oluyordu ama ertesi güne kalmadı öyle bir şey 🌸
BBuseY Ben birinci dozu ağır geçirdim canım. Baş ağrısı ateş ve 3 gün kolumu kullanamadım . Tabi herkeste aynı olmuyor
Div 2.doz daha hafif atlatılıyor deniyo ama ilkinde kol ağrısı vücut sızlaması ve halsizlik yaşıyorum şu an epey yordu beni ya
cannjuuu Bende hiçbir şey olmadı yan etki olarak. İkinci dozda iğne yapılan yere pamukla çok bastırdım farkında olmadan o yüzden bi gün iğne yeri ağrıdı sadece
Mavisssss98 Ilkinde hafif bir kol ağrısı yaşadım ama ikincisinde yapan hemsirenin elide çok ağırdı o yüzden ikincisi çok ağrıdı kolum neredeyse 4 5 gün ağrıdı
karansmomm İlk dozda 1 hafta boyunca çok kötü kol ağrısı yaşadım. Sol koluma vurulmuştum geceleri sol tarafa uyuyamıyordum 🙄
Div Kemik ve eklem ağrıları hamilelik ilerledikçe vücut genişlemesinden dolayı olabilir mi, var mı yaşayan
cannjuuu Div Yeteri kadar kalsiyum almıyorsanız günlük olarak bebiş ihtiyacı olanı sizin vücudunuzdan karşılayacaktır bu da sizde eksikliğe yol açar belki bu yüzden ağrılarınız vardır. Sizin söylediğiniz de ihtimal tabiki vücut ağırlaşıyor. Ama D vitamini ve kalsiyum tüketimi çok önemli sizin ve bebiş için
Cansr Div benim ilkinde 3 gün çok kötüydüm kol ağırlasmasi normalde ateşim çıkıyordu ama ikincisi hiç öyle değildi
beyzacmvrc Div 3 gündür kolum ağrıyor Yani sürekli değil kolumu hareket ettirirken oluyor koluma ufacık dokunsam da aklım çıkıyor yani bugün bir tık daha iyi ama ates falan hiç olmadı